EconPapers    
Economics at your fingertips  
 

Medición de atributos y preferencias de consumo de una papa fresca producida con bajo impacto ambiental

Beatriz Lupín, Elsa Mirta M. Rodríguez and Julieta A. Rodriguez

Nülan. Deposited Documents from Universidad Nacional de Mar del Plata, Facultad de Ciencias Económicas y Sociales, Centro de Documentación

Abstract: El objetivo de este trabajo es medir los atributos valorados y las preferencias de los consumidores de una papa fresca producida con bajo impacto ambiental según el nivel de educación y socioeconómico del consumidor.

Keywords: Consumo de Alimentos; Papa; Preferencias del Consumidor; Atributos de Calidad; Medición (search for similar items in EconPapers)
Date: 2014-09
New Economics Papers: this item is included in nep-env
References: Add references at CitEc
Citations:

Downloads: (external link)
https://nulan.mdp.edu.ar/id/eprint/2192/1/lupin.etal.2014.pdf published (application/pdf)

Related works:
This item may be available elsewhere in EconPapers: Search for items with the same title.

Export reference: BibTeX RIS (EndNote, ProCite, RefMan) HTML/Text

Persistent link: https://EconPapers.repec.org/RePEc:nmp:nuland:2192

Access Statistics for this paper

More papers in Nülan. Deposited Documents from Universidad Nacional de Mar del Plata, Facultad de Ciencias Económicas y Sociales, Centro de Documentación Contact information at EDIRC.
Bibliographic data for series maintained by Cristian Merlino S. ().

 
Page updated 2025-03-31
Handle: RePEc:nmp:nuland:2192